Záclony, žaluzie – jak jinak řešit zastínění oken?

Záclony, žaluzie – jak jinak řešit zastínění oken?Pexels / Pixabay" />




I když máme slunce všichni moc rádi, občas se může stát obtěžujícím faktorem, a to například v bytě nebo v domě. Tento neduh lze pochopitelně řešit nejrůznějšími stínícími prvky, s jejichž většinou vás v tomto článku trochu potřebněji seznámíme.

Spousta domácností přílišné slunce v interiéru řeší asi tím nejméně nákladným způsobem. Tím jsou pochopitelně záclony, popřípadě závěsy. Nemusí jít však o zcela komfortní řešení vyhovující každému. Proto vám představíme i žaluzie a mnohé další.

Horizontální žaluzie

Pokud bychom přistoupili k efektivitě stínění, nebudou záclony tím pravým ořechovým. Velké popularitě se těší horizontální žaluzie. Ty můžete zakoupit v nejrůznějších variantách provedení, s odlišnou šířkou lamel až po odlišné barevné verze.

Daleko modernější alternativou se v současnosti stávají vertikální lamely, v rámci nichž jsou použity libovolné výrobní materiály. Od skleněného vlákna, přes bavlnu, až po polyester.

Kapitolou samou o sobě jsou pak venkovní žaluzie, které jsou pochopitelně daleko bytelnější a robustnější.

Vyzkoušejte nadčasové rolety

Možná se to některým z vás zdá trochu divné, ale v posledních letech se do kurzu opět dostávají rolety. Dnes mají však zcela jinou podobu než kdysi. Jde o atraktivní plisé, jež si můžete umístit v podstatě do libovolného okna. K dostání jsou jak jednobarevné verze, tak rozmanité vzory. Zkrátka cokoliv, na co si vzpomenete.

Pokud patříte k vyznavačům přírodních materiálů, můžete do svého interiéru instalovat rolety zhotovené například z bambusu a podobných dřevin. Ty pak navozují mnohem exotičtější atmosféru a zároveň dokáží efektivně zabránit pronikání světelných paprsků do interiéru.

Při výběru vhodného zastínění oken se nemusíte radovat jenom z pestrosti nabízeného sortimentu, ale také z odlišných cenových nákladů, takže na své si může přijít naprosto každý.




Přidat komentář k článku

Your email address will not be published.


*